Number of the records: 1
Reklama - fenomén súčasnosti
Title Reklama - fenomén súčasnosti Author info Jozef Šucha Author Šucha Jozef Source document Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 3, č. 18-19 (1996), s. 159-162. - Bratislava : EPOS, 1996. ISSN 1335-9568 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * trh zahraničný * 1993-1996 * etika podnikateľská * nápoje alkoholické * tabak * televízia * Česko * Maďarsko * Poľsko * OECD * štúdie prípadové * súťaž hospodárska * prieskum trhu Annotation Vplyv reklamy na spoločnosť. Etika v reklame. Vývoj reklamného trhu v r. 1993-1996. Zákaz reklamy alkoholu a tabaku. Európsky dohovor o bezhraničnej televízii v ČR, Maďarsku a Poľsku. Obmedzenie tabakovej reklamy v štátoch OECD. Štúdia Holandského inštitútu pre hospodárske vedy o hospodárskej súťaži v reklame. Výsledky z prieskumu trhu cigariet. Zákaz reklamy niektorých produktov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 18-25
article
Number of the records: 1