Number of the records: 1  

Reklama - fenomén súčasnosti

  1. Title Reklama - fenomén súčasnosti
    Author infoJozef Šucha
    Author Šucha Jozef
    Source document Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 3, č. 18-19 (1996), s. 159-162. - Bratislava : EPOS, 1996. ISSN 1335-9568
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * trh zahraničný * 1993-1996 * etika podnikateľská * nápoje alkoholické * tabak * televízia * Česko * Maďarsko * Poľsko * OECD * štúdie prípadové * súťaž hospodárska * prieskum trhu
    AnnotationVplyv reklamy na spoločnosť. Etika v reklame. Vývoj reklamného trhu v r. 1993-1996. Zákaz reklamy alkoholu a tabaku. Európsky dohovor o bezhraničnej televízii v ČR, Maďarsku a Poľsku. Obmedzenie tabakovej reklamy v štátoch OECD. Štúdia Holandského inštitútu pre hospodárske vedy o hospodárskej súťaži v reklame. Výsledky z prieskumu trhu cigariet. Zákaz reklamy niektorých produktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 18-25

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.