Number of the records: 1
Súčasné tendencie vo vývoji marketingu
Title Súčasné tendencie vo vývoji marketingu Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 7-8 (1996), s. 506-515. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing manažment * výmena tovarová * USA * história * Francúzsko * teórie ekonomické * potreby * spotrebitelia * dopyt Annotation Vznik a vývoj marketingového manažmentu v USA v 20. rokoch 19. storočia - rôzne školy myslenia v oblasti marketingu. Francúzska koncepcia marketingu - pojem "mercatique". Marketing - uspokojovanie potrieb spotrebiteľa a dopytu. Štyri etapy vývoja marketingu: 1. orientácia na výrobu (1869-1930), 2. orientácia na predaj (1930-1950), 3. orientácia na marketing (1950-1970), 4. marketing ako motivujúca sila celého podniku (1970 - súčasnosť). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 7-12
article
Number of the records: 1