Number of the records: 1  

Rozdíly mezi ISO 9001 a TQM

  1. Title Rozdíly mezi ISO 9001 a TQM
    Author infoMilan Žák
    Author Žák Milan
    Source document Svět jakosti = World of quality. Roč. 3, č. 11 (Prosinec 1996), s. 36-38. - : Bartoň QSV České Budějovice, 1996. ISSN 1211-2011
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie kvality * kvalita * TQM * ISO 9001 * normy medzinárodné * manažment * marketing * benchmarking * inovácia * dodávatelia * náklady * plánovanie výroby * kultúra podniková
    AnnotationZákladné rozdiely medzi ISO 9001 a TQM. Zabezpečovanie akosti - akosť manažmentu. Strategické ciele. Politika akosti. Podniková kultúra. Marketing a benchmarking. Inovácia. Dodávatelia - ich hodnotenie a spolupráca. Kapacitné a technologické plánovanie výroby. Príprava pracovníkov. Náklady na akosť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 8-11

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.