Number of the records: 1
Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov
Title Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov : Pre propagáciu produktu si treba vybrať vhodné médiá Author info Dagmar Klepochová Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 2 (1997), s. 44-45. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * marketing * prostriedky reklamné * zákazníci * kampane reklamné * propagácia * výrobky * prieskum spotrebiteľský Annotation Účinnosť reklamy - vzťah medzi vytýčeným reklamným cieľom a jeho splnením. Ekonomické ciele účinnosti reklamy. Reklamné kampane. Vhodnosť médií pre propagáciu určitého produktu. Výskum médií. Výskum účinnosti reklamných prostriedkov. Cenník vysielania reklamných šotov v SR. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 2-6
article
Number of the records: 1