Number of the records: 1
Razantní růst nákladů na reklamu?
Title Razantní růst nákladů na reklamu? Author info L. Šíšová Author Šíšová L. Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 9 (1997), s. 6-9. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords A-Connect * výskum trhu * médiá * rozhlas * televízia * tlač * reklama * výdavky * Česko * Slovensko * Maďarsko * Poľsko * produkt domáci hrubý * 1990-1997 Annotation Správa z výskumu spoločnosti A-Connect, týkajúca sa výdavkov na reklamu v Českej republike. Celková čiastka investícií do reklamy v jednotlivých médiách. Vývoj celkových investícií do reklamy v jednotlivých mesiacoch od januára do júna 1996 a 1997 v mil. Kč. Porovnanie výdavkov na reklamu s hrubým domácim produktom od roku 1990 - 1997. Porovnanie rastu reklamy a hrubého domáceho produktu na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku. Desať najväčších spoločností podľa investícií do inzercie v prvom polroku 1996 a 1997. Top 10 značiek podľa investícií do reklamy. Rozloženie inzercie podľa segmentov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 7-12
article
Number of the records: 1