Number of the records: 1
Marketingová Coca-Cola
SYS r031052 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230929095346.4 100 $a 19980421a1998 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová Coca-Cola $f Anton Bódis, Radovan Pekník 330 $a Marketingové stratégie Coca-Coly. The Coca-Cola Company (TCCC) sa snaží pôsobiť v každej krajine prostredníctvom výrobcov nazývaných botleri, ktorí sú autorizovanými výrobcami nealkoholických nápojov spoločnosti. Kľúčoví botleri. Zmluvný výrobca TCCC na Slovensku je Coca-Cola Amatil Slovakia. Marketingová štruktúra v systéme Coca-Cola. Produkty, predaj, ceny, podpora predaja (promotion), miesto (place). Vývoj a nové trendy v marketingu TCCC. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s122453 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie v reklame, marketingu a médiách $e Mesačník pre médiá, marketing a reklamu $v Č. 1 (Január 1998), s. 10-11 610 1-
$a Coca-Cola 610 1-
$a Coca-Cola Company 610 1-
$a Coca-Cola Amatil Slovakia 610 1-
$a nápoje nealkoholické $9 eu_un_auth*h0003609 610 1-
$a distribúcia $9 eu_un_auth*h0001720 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 610 1-
$a podpora predaja $9 eu_un_auth*h0004322 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a výrobcovia $9 eu_un_auth*h0007161 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$a Bódis $b Anton $3 eu_un_auth*p0049227 $4 070 701 -1
$a Pekník $b Radovan $3 eu_un_auth*p0049228 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19980421 $g AACR2
Number of the records: 1