Number of the records: 1
Keď budúcnosť ovplyvňuje prítomnosť...
Title Keď budúcnosť ovplyvňuje prítomnosť... Author info Martin Mazág, Ivan Perlaki Author Mazág Martin Co-authors Perlaki Ivan Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 18-19. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords plánovanie strategické * riadenie strategické * stratégia podniková * scenáre * komunikácia marketingová * paradigma * podnikanie Annotation Plánovanie strategických scenárov dlhodobo úspešných firiem je založené na paradigme podľa ktorej budúcnosť ovplyvňuje prítomnosť. Podstatou scenárov je príprava firmy na viaceré alternatívne budúcnosti. Rozhovor s touto tematikou s doc. Ing. Ivanom Perlakim, CSc, ktorý vedie poradenskú firmu. Odpovedá na otázky z oblasti stratégie podnikania. Riadenie firiem modernými metódami. Plánovanie strategických scenárov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1