Number of the records: 1
Cieľavedomý rozvoj aktívneho zahraničného cestovného ruchu potrebuje marketingovú stratégiu
Title Cieľavedomý rozvoj aktívneho zahraničného cestovného ruchu potrebuje marketingovú stratégiu Translation Purposeful development of in-coming foreign tourism needs marketing strategy Author info Marian Gúčik, Slavomíra Hudáková Author Gúčik Marián Co-authors Hudáková Slavomíra Source document Ekonomická revue cestovného ruchu. Roč. 31, č. 4 (1998), s. 195-209. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný aktívny * ruch cestovný zahraničný * stratégia marketingová * Slovensko * ruch cestovný medzinárodný * ponuka * konkurencia medzinárodná * motivácia * nástroje marketingové * koncepcie * Slovenská agentúra pre cestovný ruch Banská Bystrica Annotation Vývoj cestovného ruchu na Slovensku od r. 1990. Silné a slabé stránky ponuky aktívneho zahraničného cestovného ruchu. Možnosti a ťažkosti na európskom trhu cestovného ruchu. Ciele marketingovej stratégie. Motivácia účastníkov cestovného ruchu. Slovenská agentúra pre cestovný ruch - nositeľ marketingovej stratégie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-4
article
Number of the records: 1