Number of the records: 1  

Cieľavedomý rozvoj aktívneho zahraničného cestovného ruchu potrebuje marketingovú stratégiu

  1. Title Cieľavedomý rozvoj aktívneho zahraničného cestovného ruchu potrebuje marketingovú stratégiu
    TranslationPurposeful development of in-coming foreign tourism needs marketing strategy
    Author infoMarian Gúčik, Slavomíra Hudáková
    Author Gúčik Marián
    Co-authors Hudáková Slavomíra
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu. Roč. 31, č. 4 (1998), s. 195-209. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný aktívny * ruch cestovný zahraničný * stratégia marketingová * Slovensko * ruch cestovný medzinárodný * ponuka * konkurencia medzinárodná * motivácia * nástroje marketingové * koncepcie * Slovenská agentúra pre cestovný ruch Banská Bystrica
    AnnotationVývoj cestovného ruchu na Slovensku od r. 1990. Silné a slabé stránky ponuky aktívneho zahraničného cestovného ruchu. Možnosti a ťažkosti na európskom trhu cestovného ruchu. Ciele marketingovej stratégie. Motivácia účastníkov cestovného ruchu. Slovenská agentúra pre cestovný ruch - nositeľ marketingovej stratégie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.