Number of the records: 1  

Nová filozofia podnikania

  1. Title Nová filozofia podnikania
    Author infoJaroslav Kuchař
    Author Kuchař Jaroslav
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 22. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords stratégia marketingová * stratégia podniková * ECR * logistika * náklady * zásobovanie * kooperácia * dodávatelia * spolupráca podnikov * Procter & Gamble * Wal-Mart * spotrebitelia
    AnnotationChápanie koncepcie ECR (efficient consumer response) ako novej filozofie podnikania. Logistický rozmer ECR. Spolupráca spoločnosti Procter & Gamble a Wal-Mart ako príklad zavádzania ECR. Zhrnutie bodov na realizované riešenie problémov. Posun k aktívnej spolupráci medzi výrobou a obchodom v dôsledku kooperácie v rámci ECR. ECR a spotrebitelia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.