Number of the records: 1  

Podstata a špecifiká marketingu neziskových organizácií

  1. Title Podstata a špecifiká marketingu neziskových organizácií
    TranslationThe Nature and Peculiarities of Marketing in Nonprofit Organizations
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 46, č. 5 (1998), s. 715-729. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1998. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing sociálny * organizácie neziskové * marketing mix * stratégia marketingová
    AnnotationNevyhnutnosť uplatňovania marketingu v neziskových organizáciách. Všeobecné východiská marketingu neziskových organizácií. Osobitosti marketingu neziskových organizácií. Koncepcia a stratégie sociálneho marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - BOOKS
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 4-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.