Number of the records: 1
Reklamní léčba šokem
Title Reklamní léčba šokem Translation Advertising shock therapy Author info Vlaďka Všetečková Author Všetečková Vlaďka Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 13 (27.3.2000), s. 34-35. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * psychológia reklamy * taktika reklamy * metódy propagačné * techniky reklamné * agresia * humor * spoločnosť Annotation Agresia a šok v reklame sú typické pre reklamu západnej euroamerickej kultúry. Psychologické aspekty agresie v reklame. Agresia ako spôsob dosiahnutia pôžitku. Agresia a humor v reklame. Niekoľko pohľadov na spoločenské dôsledky agresívnej či šokujúcej reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 12-30 + 11 príl.
article
Number of the records: 1