Number of the records: 1  

Do minulosti sa pozerať nestačí, treba sa zahľadieť do budúcnosti

  1. Title Do minulosti sa pozerať nestačí, treba sa zahľadieť do budúcnosti
    Author infoIvan Perlaki
    Author Perlaki Ivan
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 20 (17. mája 2000), s. 12A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.11 - Druhy a formy podnikov
    Keywords korporácie * firmy * stratégia podniková * paradigma * produkty * služby * prieskum trhu * zákazníci * vývoj podniku * svet
    AnnotationPriemerná dĺžka existencie najväčších svetových korporácií. Niektoré veľké firmy fungujú už viac ako sto rokov. Tri paradigmy v stratégii firmy - vzťah medzi minulosťou, prítomnosťou a budúcnosťou (tzv. výlet do budúcnosti), vzťah medzi úspešným produktom (službou) a úspešnou firmou, orientácia firmy na zákazníkov (prieskum trhu a identifikácia potrieb zákazníkov).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.