Number of the records: 1  

Marketing v Evropské unii

  1. Title Marketing v Evropské unii
    Author infoJean-Marc De Leersnyder, preklad Hana Machková
    Author De Leersnyder Jean-Marc
    Another authors Machková Hana (Translator)
    Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 9, č. 5 (Květen 2000), s. 13-15. - Praha : QplusQ, 2000. ISSN 1210-4531
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * Európska únia * trh spoločný * obchod voľný * politika obchodná * služby * konkurencia voľná * segmentácia trhu * stratégia marketingová * marketing mix * politika výrobková * distribúcia * politika cenová * komunikácia * Európa * podnikanie * integrácia ekonomická medzinárodná
    AnnotationPodmienky na realizáciu marketingovej stratégie podnikov v rámci spoločného európskeho trhu. Vplyv európskeho priestoru na marketing - zóna voľného obchodu, jednotná obchodná politika, slobodný pohyb služieb, voľná konkurencia. Transnacionálna, kvalitatívna a špecifická segmentácia trhu v Európskej únii. Zmeny jednotlivých nástrojov marketingového mixu vplyvom integrácie - výrobková, distribučná, cenová a komunikačná politika.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.