Number of the records: 1  

Hodnotenie spokojnosti zákazníka

  1. Title Hodnotenie spokojnosti zákazníka
    Author infoAlexander Mateides
    Author Mateides Alexander
    Source document Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 7, č. 13 (2000), s. 93-129. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2000. ISSN 1335-9568
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords výskum trhu * zákazníci * analýza trhu * informácie * systémy informačné * rozhodovanie manažérske * marketing * systémy informačné marketingové * metódy * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationPrečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníka. Východiská pre hodnotenie spokojnosti zákazníka. Dilema, či skúmať percepciu zákazníka alebo postavenie trhu. Využitie externej agentúry pre výskum trhu. Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketing. Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie. Kvalitatívny a kvantitatívny výskum. Výskum spokojnosti zákazníka ako súčasť marketingového výskumu. Klasifikácia metód výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 13-17

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.