Number of the records: 1
Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok?
Title Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok? Author info Radovan Čechvala Author Čechvala Radovan Source document Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 9 (september 2000), s. 22-23. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords konkurencia * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * trh * kontrola * predaj * výroba * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * maloobchod * ceny Annotation Spôsob dosiahnutia úspechu spoločnosti spočíva najmä v schopnostiach predbehnúť konkurenciu a tie sa líšia v závislosti od stupňa vývoja daného trhu. Tri hlavné stupne vývoja trhu: výrobou kontrolovaný trh, predajom kontrolovaný trh a potrebami zákazníka kontrolovaný trh. Vplyv lojality zákazníkov na zisk spoločnosti. Etapy budovania vzťahu so zákazníkom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 7-12
article
Number of the records: 1