Number of the records: 1  

Tvorba globální logistické strategie

  1. Title Tvorba globální logistické strategie : Efekt logistiky v nákupním marketingu. 2
    Author infoMarie Jurová, Josef Šunka, Alena Kocmanová
    Author Jurová Marie
    Co-authors Šunka Josef
    Kocmanová Alena
    Source document Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 8, č. 12 (prosinec 2000), s. 36. - Praha : Economia, 2000. ISSN 1210-6178
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 164 - Matematická logika. Logistika
    Keywords logistika * marketing * nákup * stratégia podniková * dopyt * Česko
    AnnotationProblémy pri tvorbe logistickej nákupnej stratégie. Porovnateľná filozofia vo všetkých firmách, ktoré sú súčasťou reťazca. Formy strategickej aliancie. Riadenie dopytu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.