Number of the records: 1
Rozdiel medzi reklamou a dobrou reklamou je v ich efektívnosti
Title Rozdiel medzi reklamou a dobrou reklamou je v ich efektívnosti Author info Barbora Žiačiková Author Žiačiková Barbora Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 5 (31. januára 2001), s. 20A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * súťaže * efektívnosť * kreativita * komunikácia marketingová * značky výrobné * agentúry * Slovensko * EFFIE Slovakia Annotation Každá reklamná agentúra by sa mala snažiť robiť efektívnu reklamu. Národná súťaž efektivity marketingovej komunikácie EFFIE Slovakia. EFFIE je v súčasnosti najprestížnejšou súťažou reklamy na svete a pre odvetvie reklamy je najreálnejším ocenením. Prechod od národných konceptov k medzinárodnému porovnávaniu. Výsledky partnerskej spolupráce. EFFIE je prístupná pre všetky značky a agentúry. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-20
article
Number of the records: 1