Number of the records: 1  

Politický marketing - nový fenomém?

  1. Title Politický marketing - nový fenomém?
    Author infoJaroslav Bartl
    Author Bartl Jaroslav
    Source document Marketing magazine. Č. 3 (2002), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 328 - Zastupiteľské orgány. Parlamenty. Vlády
    Keywords lobizmus * marketing * politika * strany opozičné * strany politické * strany vládne * agentúry * propagácia * mienka verejná
    AnnotationVýklad pojmu politický marketing. Lobbing a volebné kampane. Úspešnosť politického marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.