Number of the records: 1  

Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s.

  1. Title Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s.
    Author infoĽudovít Mesároš
    Author Mesároš Ľudovít
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 3 (2002), s. 394-395. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X
    Review document Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : Sprint vfra, 2001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment strategický * plánovanie strategické * marketing * tvorba plánu * stratégia marketingová * stratégia podniková * recenzie
    AnnotationRecenzia na knižnú publikáciu Strategický marketingový manažment. Kniha pokrýva široký okruh problémov tvorby marketingových a konkurenčných stratégií, krátkodobých marketingových plánov, využitia nástrojov strategického marketingového plánovania, implementácie stratégií v podnikoch, ako aj nových trendov v marketingovom plánovaní.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - BOOKS
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.