Number of the records: 1
Uplatňovanie Balanced scorecard pri predaji produktu cestovnej kancelárie
Title Uplatňovanie Balanced scorecard pri predaji produktu cestovnej kancelárie Parallel title Application of Balanced scorecard in selling travel agency products Author info Elena Šebová Author Šebová Elena Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 103-115. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * kancelárie cestovné * zákazníci * metódy riadenia * riadenie strategické * služby * prieskum Annotation Charakteristika Balanced scorecard. Výsledky dotazníkového prieskumu v dvoch vybraných cestovných kanceláriách. Ukazovatele zákazníckej prespektívy. Vzťahy so zákazníkmi. Požadované vlastnosti nakupovaných služieb. Imidž a povesť cestovnej kancelárie. Ciele cestovnej kancelárie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-4
article
Number of the records: 1