Number of the records: 1  

Tradičné vs. moderné nástroje komunikačného mixu

  1. Title Tradičné vs. moderné nástroje komunikačného mixu
    TranslationMarketing plays one of the key tasks for the business.
    Author infoGabriela Masárová
    Author Masárová Gabriela
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2015), s. 9-16. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2015. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * nástroje marketingové * komunikácia marketingová
    AnnotationMarketing zohráva jednu z kľúčových úloh pre podnikanie. Napomáha udržať si zákazníkov a zároveň získavať zákazníkov nových. Dôležitú úlohu v tejto činnosti zohráva práve komunikačný mix, ktorý zabezpečuje podávanie informácií a oslovovanie súčasných i potenciálnych zákazníkov. Tradičné nástroje komunikačného mixu sú najčastejšie používané prvky. Problémom je, že ich účinnosť v dnešnej dobe klesá, a preto sa stávajú pre podniky čím ďalej, tým menej efektívnymi. Nástroje komunikačného mixu, ktoré sú v súčasnosti v podnikoch využívané a zároveň, ako by podniky reagovali na možnosti využívanie moderných nástrojov komunikačného mixu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.