Number of the records: 1
Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry v kontexte manažmentu podnikateľských rizík
Title Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry v kontexte manažmentu podnikateľských rizík Parallel title Interorganizational relationship on the industrial market in the context of entreprise risk management Author info Peter Pajonk Author Pajonk Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 167-181. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords riadenie rizík * riadenie zmien * risk management * metódy riadenia * obchod * marketing manažment * podnik výrobný Annotation Proces manažmentu rizika a interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry. Vzťah zákazník – dodávateľ predstavuje nákupný a predajný kontakt alebo rôzne formy kooperácie. Manažment a riadenie rizík vo výrobnom podniku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00319-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1