Number of the records: 1
Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?
Title Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam? Author info Gustav Tomek Author Tomek Gustav Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 4 (2016), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * útvary podnikové * marketing Annotation Informácie o výskume v Nemecku, ktorého úlohou bolo sledovať úroveň odborného vplyvu niektorých útvarov vo firmách (útvary marketingu,odbytu, výskumu/vývoja a financií). Vybrané boli rozhodujúce aspekty blízke marketingovej podstate riadenia firmy. Stručná rekapitulácia výsledkov. Odporúčania pre marketingové útvary firiem, problémy vzdelávania v marketingu, budúce úlohy v marketingu v súvislosti s digitalizáciou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-4
article
Number of the records: 1