Number of the records: 1
Marketing našej súčasnosti
Title Marketing našej súčasnosti Author info Róbert Štefko a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Jiří Kern, Zoltán Rózsa Author Štefko Róbert Co-authors Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Bačík Radovan Ferencová Martina Gburová Jaroslava Keruľ Rastislav Pollák František Suhányi Ladislav Fedorko Igor Fedorko Richard Mudrík Martin Zajacová Lenka Another authors Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kern Jiří (Recenzent) Rózsa Zoltán (Recenzent) Corporation Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu Issue data Prešov : Bookman , 2013. - 483 s. [24,15 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-89568-99-4 Document kind textbooks Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing manažment * analýza swot * systémy informačné * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * produkty * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * podpora predaja * predaj * riadenie predaja * marketing elektronický * distribúcia * marketing personálny * plánovanie * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * kódexy etické Public work category Academic school-books issued in home editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02230-001, kópia titul. strany
book
Number of the records: 1