Number of the records: 1
Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies
Title Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies Translation Súčasné využívanie osobného marketingu v českých spoločnostiach Author info Otakar Ungerman, Světlana Myslivcová Author Ungerman Otakar Co-authors Myslivcová Světlana Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 8, no. 1 (2018), pp. 232-239. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * marketing personálny * nástroje marketingové * zdroje ľudské * kapitál ľudský * efektívnosť práce * analýza regresná * Česko Annotation Personálny marketing vníma zamestnanca ako zákazníka a snaží sa o uspokojenie jeho potrieb a želaní. Analýza súčasného personálneho marketingu v Českej republike. Využitie primárneho výskumu na identifikáciu trinástich nástrojov personálneho marketingu a následné preukázanie efektívnosti a frekvencie používania týchto nástrojov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 468 KB publicly available article
Number of the records: 1