Number of the records: 1  

Identification of Neuromarketing Techniques Usable in Digital Marketing

  1. Title Identification of Neuromarketing Techniques Usable in Digital Marketing
    TranslationIdentifikácia neuromarketingových techník použiteľných v digitálnom marketingu
    Author infoMartin Kuchta, Peter Červenka
    Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 39-47. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * neuroveda * výskum * testy * mapy * predaj * techniky reklamné
    AnnotationIdentifikácia neuromarketingových techník, priamo využiteľných v digitálnom prostredí, či prostredníctvom digiálnych alternatív bez potreby zapojenia ďalšieho hardvéru, ktorý nie je súčasťou bežných zariadení na prehliadanie internetu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00455-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF543.6 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.