Number of the records: 1
Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications
Title Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications Translation Súčasné štádium jednotlivých segmentov mobilných aplikácií rozšírenej reality Author info Martin Kuchta, Simona Balaščáková, Peter Drábik Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing Identity : AI - The Future of Today : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference : 14th November 2023, Trnava. Pp. 248-258. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023 ; Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today Annual International Scientific Conference. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527 DOI 10.34135/mmidentity-2023-25 Note KEGA 029EU-4/2022. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords aplikácie mobilné * hry * realita virtuálna * technológie nové * technológie informačné * technológie obrazové * marketing elektronický Annotation Technológie rozšírenej reality (augmented reality, AR) v poslednom čase spôsobujú revolúciu v konzumácii obsahu, preto je potrebné, aby vývojári AR, ktorí predstavujú ponuku technológie AR, spoločnosti, ktoré predstavujú dopyt po obsahu AR v mediálnom priestore, a taktiež jednotlivci, ktorí predstavujú konečných spotrebiteľov, poznali súčasnú etapu vývoja a možnosti obsahu AR. Článok sa zameriava na technológiu AR v konkrétnom segmente hier. Cieľom článku je identifikovať a definovať súčasné štádium herných AR aplikácií. Štúdia identifikuje a skúma najpopulárnejšie herné AR aplikácie dostupné v obchode iOS. Skúma informácie ako počiatočný poplatok za stiahnutie aplikácie, poplatky počas používania aplikácie, množstvo hodnotení, ratingy, vek, kategórie, počet jazykov, primárny jazyk a požiadavky na dáta. Výskum odhaľuje, že súčasný stupeň herných AR aplikácií je proužívateľský, ponecháva platby na voľbe používateľa, umožňuje sťahovanie dostatočne širokej cieľovej skupine a vyžaduje prijateľný dátový priestor v zariadení, do ktorého sa sťahuje. Ďalšie zlepšenia sa môžu zamerať na veľkosť dát, čo môže potenciálne zvýšiť počet stiahnutí. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00657-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 328.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1