Number of the records: 1  

Prečo a ako lobovať?

  1. Title Prečo a ako lobovať?
    Author infoaut. Ján Rusnák, Eduard Stehlík
    Author Rusnák Ján
    Co-authors Stehlík Eduard
    Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 11, č. 5 (2003), s. 346-363. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2003. ISSN 0572-3043
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 328 - Zastupiteľské orgány. Parlamenty. Vlády
    Keywords lobizmus * pojmy * história * USA * Európska únia * Česko * marketing mix * etika * podnik * systémy politické
    AnnotationTeoretický pohľad na lobbing. Význam, potreba a vznik lobbingu. Miesto lobbingu v marketingovom mixe. Lobbing vo svete a v Európskej únii. USA a lobbing. Podniky v ČR a otázky lobbingu pred vstupom do EÚ. Taktiky lobbingu. C-lobbing.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 5-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.