Number of the records: 1  

Ideální event pro ideálního klienta? - (ne)existuje!

  1. Title Ideální event pro ideálního klienta? - (ne)existuje!
    Author infoHana Pfejferová
    Author Pfejferová Hana
    Source document Marketing magazine. Č. 7/8 (2004), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords propagácia * firmy * marketing * kultúra podniková * partneri obchodní * klienti * vzťahy obchodné * vzťahy spoločenské
    AnnotationEvent marketing - prezentácia firmy prostredníctvom spoločenskej udalosti. Využitie služieb " event agentúry " . Voľba vhodného druhu eventu ako prostriedok na vytvorenie správneho obrazu o firme. Faktory ovplyvňujúce úspešnosť spoločenskej udalosti firmy. Formy spoločenskej udalosti.Catering ( výber občerstvenia ), raut ( najobľúbenejšia forma podávania občerstvenia s možnosťou neformálnej komunikácie). Koktail. Banket.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.