Number of the records: 1
BECKHAM jako samospasitelná značka ?
Title BECKHAM jako samospasitelná značka ? Author info Andrea Votrubová Author Votrubová Andrea Source document Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords značky výrobkov * značky kvality * reklama * podpora predaja * stratégia marketingová * konkurencia * zisk * šport * osobnosť * Beckham, D. Annotation David Beckham, futbalista Realu Madrid, a jeho geograficko-marketingová funkcia preniknúť medzi fanúšikov Ďalekého východu. Futbalové kluby nie len ako tímy, ale aj ako marketingové značky. Ekonomická politika Realu Madrid postavená na využívaní mien najlepších hráčov sveta. Nárast počtu fanúšikov a zároveň nárast spotrebiteľov výrobkov f. Nike, Adidas, Pepsi, Gillette. Konkurenčný boj firiem pri využívaní celebrít ako značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 7-12
article
Number of the records: 1