Number of the records: 1
Celebrity jako odrůda značek
Title Celebrity jako odrůda značek Author info Filip Kahoun Author Kahoun Filip Source document Marketing magazine. Roč. 8, č. 11 (2004), s. 80-81. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * podpora predaja * stratégia marketingová * značky výrobkov * značky kvality * zákazníci * komunikácia marketingová * produkty Annotation Celebrity a ich vysoké honoráre predstavujúce cenu drahej značky. Tri hlavné predajné kanály živých značiek. Spojenie celebrít s produktom, či s politickou stranou. Celebrity v reklame. Celebrity ako symbol komerčnej komunikácie spoločností. Vhodný výber osobnosti a cieľová skupina. Pokles popularity osobnosti a vplyv na produkt. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 7-12
article
Number of the records: 1