Number of the records: 1  

Aspekty cenového rozhodovania - cenová teória cenové stratégie

  1. Title Aspekty cenového rozhodovania - cenová teória cenové stratégie
    Author infoMarianna Cenková
    Author Cenková Marianna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2004), s. 55-61. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1336-3301
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.53 - Cenová politika
    Keywords stratégia marketingová * ceny * politika cenová * hodnota * teória hodnoty * tvorba cien * náklady * diferenciácia cenová
    AnnotationVymedzenie pojmov cenové rozhodovanie, cenová teória a cena. Subjektívna a objektívna teória hodnoty. Podstata cenovej stratégie. Funkcie cenovej stratégie v rámci marketingovej stratégie. Cenové ciele. Typy cenových stratégií. Cenová politika.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00308-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.