Number of the records: 1
Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli
SYS 0026568 LBL 01985naa$$2200325$$$450$ 005 20050317142400.6 100 $a 20050317d2001łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli $f Gabriela Bartáková 300 $a V príspevku chýba posledná strana. 330 $a Marketing vzťahov nadobúda nové dimenzie aj vo sfére maloobchodných činností. Nová situácia v oblasti maoobchodu - príležitosť pre zahraničné podnikateľské subjekty. Trendy ovplyvňujúce budúcnosť maloobchodu. Inovácie v maloobchode. Zmena podmienok pre dodávateľov. Orientácia dnešného obchodu v Západnej Európe a jej vplyv na špecializovanie sa dodávateľov a ich stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0024649 $1 010 $a 80-225-1372-5 $1 200 1 $a Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov $e VEGA 5052 $e zborník z vedeckého seminára $e január 2001 $f zostavil: Antónia Štensová, Kornélia Richterová $v S. 56-57 $1 210 $a Bratislava $d 2001 $c Vydavateľstvo EKONÓM $1 215 $a 76 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048800 $a Štensová $b Antónia $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $4 220 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005685 $a siete maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020441 $a Bartáková $b Gabriela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050317 $g AACR2
Number of the records: 1