Number of the records: 1
Využitie metód rozhodovania v procese dizajnu distribučného kanála s nábytkom
Title Využitie metód rozhodovania v procese dizajnu distribučného kanála s nábytkom Author info Pavol Kita, Mária Vojtková Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 32-35. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.8 - Operačný výskum Keywords obchod * distribúcia * kanály distribučné * služby * spotrebitelia * predajne * metódy rozhodovania * prieskum spotrebiteľský * štatistika * nábytok * Slovensko Annotation Cieľový trh podniku a hľadanie alternatívy distribučných kanálov. Služby spojené s nákupom nábytku a ich rozlišovacia úloha medzi konkurenčnými formátmi predajní. Metódy identifikácie rozsahu požadovaných služieb: rozdielová a faktorová analýza. Výsledky prieskumu zameraného na očakávania spotrebiteľov vo vzťahu k službám distribučného kanála. Postoje spotrebiteľov k nábytku v jednotlivých formátoch predajní. Database ARTICLES References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1