Number of the records: 1
Environmentálny marketing
Title Environmentálny marketing Author info Adriana Pročková Author Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 95-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * definície * výrobky * spotrebitelia Annotation Environmentálny marketing - také marketingové aktivity, ktoré zohľadňujú environmentálne hľadiská a tieto sa stávajú súčasťou zodpovedného prístupu firmy k podnikateľskej činnosti a príležitosťou podnikateľského rastu. Firmy postupne menia firemnú kultúru, posun od ústupčivo orientovaného environmentálneho manažmentu k proaktívne orientovanému environmentálnemu manažmentu a marketingovému plánovaniu. Ofenzívna úroveň, defenzívna úroveň, preventívna úroveň environmentálneho manažmentu. Environmentálne vhodný výrobok. Environmentálny marketing a vzdelávanie spotrebiteľov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1