Number of the records: 1
Spokojný a lojálny zákazník - základný kameň úspechu podniku
Title Spokojný a lojálny zákazník - základný kameň úspechu podniku Translation Satisfied and loyal customer - the foundation stone of business success Author info Jana Urdziková Author Urdziková Jana Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 24-26. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords marketing * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * firmy * potreby obyvateľstva * produkty * distribúcia * Slovensko Annotation Nedostatočná orientácia slovenských firiem na zákazníka. Hodnotu produktu pre klienta najlepšie vystihuje miera uspokojenia, t.j. miera splnenia základných očakávaní a úžitku. Skupiny zákazníkov. Model spokojnosti zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1