Number of the records: 1  

Stratégia riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch poskytujúcich služby (customer relationship management - CRM)

  1. Title Stratégia riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch poskytujúcich služby (customer relationship management - CRM)
    Author infoBenjamín Würfl
    Author Würfl Benjamín
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 2, č. 2 (2005), s. 75-88. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2005. ISSN 1336-3301
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik * služby * manažment * stratégia marketingová * segmentácia trhu * konkurencia
    AnnotationVýchodiská a stratégia CRM. Identifikácia a segmentácia zákazníkov. Atraktivita zákazníka. Riadenie interakcie medzi podnikom a zákazníkom. Telemarketing. Cross selling. Up selleng. Hodnotenie úspešnosti riadenia vzťahov so zákazníkmi. Úspešnosť z hľadiska zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.