Number of the records: 1  

Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu

  1. SYS0037898
    LBL
      
    01438naa$$2200289$$$450$
    005
      
    20231016104443.1
    100
      
    $a 20060120a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu $f Martin Veselka
    330
      
    $a Analýza informácií o zákazníkoch ako kľúč k úspešnej stratégii podniku. Rozčlenenie zákazníkov do špecifických segmentov. Rozdielna úroveň starostlivosti o zákazníkov. Lojálnosť zákazníkov a zvyšovanie zisku podniku. Kvalita ponúkaných služieb zodpovedajúca hodnote zákazníka. Analýza dát a stratégia starostlivosti o zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089844 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 20 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007509 $a získavanie informácií
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010183 $a Veselka $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060120 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.