Number of the records: 1
Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu
SYS 0037898 LBL 01438naa$$2200289$$$450$ 005 20231016104443.1 100 $a 20060120a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu $f Martin Veselka 330 $a Analýza informácií o zákazníkoch ako kľúč k úspešnej stratégii podniku. Rozčlenenie zákazníkov do špecifických segmentov. Rozdielna úroveň starostlivosti o zákazníkov. Lojálnosť zákazníkov a zvyšovanie zisku podniku. Kvalita ponúkaných služieb zodpovedajúca hodnote zákazníka. Analýza dát a stratégia starostlivosti o zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089844 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 20 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007509 $a získavanie informácií 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0010183 $a Veselka $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060120 $g AACR2
Number of the records: 1