Number of the records: 1
Význam podnikovej terapeutiky pre podnikovú prax
Title Význam podnikovej terapeutiky pre podnikovú prax Author info Anna Neumannová Author Neumannová Anna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 47-50. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnik * riadenie podnikové * stratégia podniková * kríza podniku * diagnostika podniková * terapeutika * stabilizácia podniku * rast hospodársky * transformácia podniku Annotation Chrakteristika a ciele podnikovej diagnostiky a terapeutiky. Terapeutické postupy, ktoré vychádzajú z analógie medzi medicínou a ekonomikou. Charakteristika terapeutických postupov a konkrétne príklady z praxe. Riešenie podnikových problémov, ktoré odhaľuje podniková diagnostika. Členenie podnikových chorôb (kríz). Príčiny podnikových chorôb podľa Wiliama Kenta. Podnikové choroby z hľadiska fázy životného cyklu. Podnikové choroby z hľadiska prvkov transformačného procesu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1