Number of the records: 1  

Marketing bánk z praktického hľadiska

  1. SYS0039212
    LBL
      
    01377naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231006121204.2
    100
      
    $a 20060301a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing bánk z praktického hľadiska $f Josef Kapoun
    330
      
    $a Švajčiarsky odborník porovnáva marketingovú prax veľkých finančných inštitúcií v krajine pod Alpami s vývojom v postkomunistických krajinách. Špecifiká propagácie vo finančných inštitúciách. Tvorba produktu a cien. Podpora predaja. Záverečný nástroj marketingu - služby po predaji. Digitalizované služby a mladá generácia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089370 $1 011 $a 1336-393X $1 200 1 $a Eurobiznis $e mesačník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 5, č. 12 (December 2005), s. 10-11 $1 210 $a Bratislava $c MF MEDIA $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005752 $a služby finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001198 $a bankovníctvo elektronické
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0074125 $a Kapoun $b Josef $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060301 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.