Number of the records: 1
Marketing bánk z praktického hľadiska
SYS 0039212 LBL 01377naa$$2200277$$$450$ 005 20231006121204.2 100 $a 20060301a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing bánk z praktického hľadiska $f Josef Kapoun 330 $a Švajčiarsky odborník porovnáva marketingovú prax veľkých finančných inštitúcií v krajine pod Alpami s vývojom v postkomunistických krajinách. Špecifiká propagácie vo finančných inštitúciách. Tvorba produktu a cien. Podpora predaja. Záverečný nástroj marketingu - služby po predaji. Digitalizované služby a mladá generácia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089370 $1 011 $a 1336-393X $1 200 1 $a Eurobiznis $e mesačník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 5, č. 12 (December 2005), s. 10-11 $1 210 $a Bratislava $c MF MEDIA $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005752 $a služby finančné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001198 $a bankovníctvo elektronické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0074125 $a Kapoun $b Josef $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060301 $g AACR2
Number of the records: 1