Number of the records: 1  

Osobitosti marketingovej komunikácie, zameranej na seniorov

  1. Title Osobitosti marketingovej komunikácie, zameranej na seniorov
    TranslationParticularitis of marketing communication focusing on seniors
    Author infoMichal Vicen
    Author Vicen Michal
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 25-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing diferencovaný * komunikácia marketingová * seniori * krajiny vyspelé * Slovensko
    AnnotationŠpecifický prístup k vybraným skupinám spotrebiteľov v rámci marketingových aktivít vo vyspelých krajinách. Vymedzenie makroskupiny seniorov. Špecifické komunikačné aktivity zamerané na hlavné zmysly - zrak, sluch, hmat - a dôsledky pre marketing. Prispôsobenie ďalších výrobkov. Marketing seniorov má budúcnosť i u nás.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.