Number of the records: 1
Moderní přístupy k vnímání a implementaci CRM na globálních trzích
Title Moderní přístupy k vnímání a implementaci CRM na globálních trzích Author info Martina Jelínková Author Jelínková Martina Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 2 (2006), s. 20-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * výkonnosť * riadenie vzťahov so zákazníkmi * trhy * konkurencieschopnosť Annotation Nejednotnosť v ponímaní marketingovej stratégie CRM. Prijatie filozofie CRM znamená - využívať všetkých zamestnancov podniku k tomu, aby boli potreby cieľových zákazníkov v rámci celého ich životného cyklu uspokojované efektívnejšie a lepšie ako to dokáže konkurencia. Proces implementácie CRM - rôzne modely. Budovanie vzťahov so zákazníkmi na súčasných trhoch je nevyhnutnosťou. Iba pri aplikácii komplexného procesu CRM môže firma efektívne alokovať zdroje a zaistiť si konkurencieschopné postavenie na trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1