Number of the records: 1
Marketing agropotravinárskej firmy MECOM Humenné
Title Marketing agropotravinárskej firmy MECOM Humenné Translation Marketing of Agro Food Industrial Company MECOM, Humenne Author info Matej Polák Author Polák Matej EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 2 (2006), s. 143-154. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 663/664 - Potravinárstvo Keywords agropotravinárstvo * mäsopriemysel * marketing * situácia finančná podniku * ukazovatele ekonomické * analýza finančná * analýza swot * MECOM, a.s. Humenné Annotation Uplatňovanie marketingu v agropotravinárskej firme MECOM , a.s. Humenné, ktorá patrí medzi významných producentov mäsových výrobkov na Slovensku. Špecifiká marketingu v agropotravinárstve. Marketingové prostredie agropotravinárskeho trhu. Charakteristika a vývoj podniku MECOM Humenné. Hodnotenie celkovej finančnej situácie podniku. Ukazovatele likvidity, aktivity, zadlženosti, rentability. SWOT analýza podniku. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00656-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1