Number of the records: 1  

Marketing agropotravinárskej firmy MECOM Humenné

  1. Title Marketing agropotravinárskej firmy MECOM Humenné
    TranslationMarketing of Agro Food Industrial Company MECOM, Humenne
    Author infoMatej Polák
    Author Polák Matej EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 2 (2006), s. 143-154. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 663/664 - Potravinárstvo
    Keywords agropotravinárstvo * mäsopriemysel * marketing * situácia finančná podniku * ukazovatele ekonomické * analýza finančná * analýza swot * MECOM, a.s. Humenné
    AnnotationUplatňovanie marketingu v agropotravinárskej firme MECOM , a.s. Humenné, ktorá patrí medzi významných producentov mäsových výrobkov na Slovensku. Špecifiká marketingu v agropotravinárstve. Marketingové prostredie agropotravinárskeho trhu. Charakteristika a vývoj podniku MECOM Humenné. Hodnotenie celkovej finančnej situácie podniku. Ukazovatele likvidity, aktivity, zadlženosti, rentability. SWOT analýza podniku.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00656-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.