Number of the records: 1
Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu
SYS 0047658 LBL 02053naa$$2200361$$$450$ 005 20240502071541.3 100 $a 20061010d2006 m y slo 03 ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu $f Marián Poláček 330 $a Digitálne technológie sa presadili aj do sveta fotografie. Porovnanie digitálnej fotografie s klasickou, výhody a nevýhody. Dôležité parametre digitálnych fotoaparátov. Formáty ukladania fotografií. Potrebný rozmer digitálnej fotografie vzhľadom na jej použitie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0047486 $1 010 $a 80-225-2227-9 $1 200 1 $a Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $e 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce $v S. 767-771 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006 $1 215 $a 792 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002191 $a fotografia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002192 $a fototechnika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 7 $T . $3 eu_un_auth*h0000383 $x Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport 700 -1
$3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $p EUBOBFKIO $4 070 $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061010 $g AACR2
Number of the records: 1