Number of the records: 1  

Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu

  1. SYS0047658
    LBL
      
    02053naa$$2200361$$$450$
    005
      
    20240502071541.3
    100
      
    $a 20061010d2006 m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu $f Marián Poláček
    330
      
    $a Digitálne technológie sa presadili aj do sveta fotografie. Porovnanie digitálnej fotografie s klasickou, výhody a nevýhody. Dôležité parametre digitálnych fotoaparátov. Formáty ukladania fotografií. Potrebný rozmer digitálnej fotografie vzhľadom na jej použitie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0047486 $1 010 $a 80-225-2227-9 $1 200 1 $a Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $e 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce $v S. 767-771 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006 $1 215 $a 792 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002191 $a fotografia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002192 $a fototechnika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 7 $T . $3 eu_un_auth*h0000383 $x Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $p EUBOBFKIO $4 070 $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20061010 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.