Number of the records: 1
Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM
Title Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM Author info Lenka Branská, Zuzana Pecinová Author Branská Lenka Co-authors Pecinová Zuzana Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 3 (2006), s. 7-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výkony podnikové * výkonnosť * procesy podnikové * systém CRM * manažment * kultúra podniková * stratégia podniková Annotation CRM je cestou zvýšenia výkonnosti podniku za predpokladu, že táto filozofia sa neobmedzí iba na marketingové a predajné aktivity, ale bude prijatá celopodnikovo a implementovaná do manažmentu podniku. Aplikácia tejto stratégie prinesie väčšie, či menšie zmeny nielen v hodnototvornom procese, ale vo všetkých podnikových procesoch. Zároveň umožní integrovať procesy k dosiahnutiu spoločného cieľa, ktorým je poskytnutie hodnoty zákazníkom v rovnováhe s ich hodnotou pre podnik. Je súčasťou podnikovej kultúry. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1