Number of the records: 1
Marketing vzdelávacích inštitúcií
SYS 0048691 LBL 02247naa$$2200409$$$450$ 005 20240502071547.6 100 $a 20061027d2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing vzdelávacích inštitúcií $f Vanda Lieskovská, Viktor Fabian 330 $a Absencia marketingových aktivít spôsobuje vážne problémy a bráni efektívnemu fungovaniu trhu vzdelávacích služieb. Trh vzdelávacích služieb a jeho produkt. Definovanie služby. Charakteristiky imidžu. Komponenty tvoriace imidž školy. Výrazný vplyv na tvorbu imidžu má marketingový mix, marketingová komunikácia. Medzi najvýznamnejšie nástroje marketingovej komunikácie v prípade marketingu školstva patria reklama a public relations. Autori sa sústredili na problematiku public relations. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0046830 $1 010 $a 80-225-2200-7 $1 200 1 $a Acta oeconomica Cassoviensia no 10 $f [vedecký redaktor: Tatiana Varcholová] $v S. 58-69 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2006 $1 215 $a 300 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048937 $a Varcholová $b Tatiana $4 340 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002495 $a inštitúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006254 $a školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013483 $a Fabian $b Viktor $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061027 $g AACR2
Number of the records: 1