Number of the records: 1  

Komunikovat, či integrovat?

  1. Title Komunikovat, či integrovat?
    Author infoLinda Nejezchlebová
    Author Nejezchlebová Linda
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 10 (říjen 2006), s. 16. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * komunikácia * marketing * komunikácia marketingová * spoločnosti * médiá * zákazníci * obchod
    AnnotationPublic relations (PR) ako podpora pre marketingové aktivity spoločnosti. Spolupráca s personálnym oddelením. PR ako súčasť integrovanej marketingovej komunikácie. Komunikácia a spolupráca marketingového oddelenia s PR oddelením. Využitie efektívnych komunikačných kanálov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.