Number of the records: 1
Ekonomika a marketing kultúry v historických súvislostiach
Title Ekonomika a marketing kultúry v historických súvislostiach Author info Mária Tajtáková, Dejana Prnjat Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Prnjat Dejana Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 11-13. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia Keywords kultúra * umenie * marketing * manažment * vývoj * hospodárstvo trhové * financovanie * práca ľudská * sponzorovanie Annotation Vzájomná spätosť a závislosť medzi hospodárskym vývojom a kultúrou. Prvé ekonomické pohľady na kultúru. Teória amerických ekonómov W. Baumola a W. Bowena - teória otvárajúcich sa nožníc. Negatívny vplyv trhového prostredia na kultúru a dôležitosť jej financovania z mimo trhových zdrojov. Interpretačné umenie z ekonomického hľadiska označované za neprogresívny sektor. Uplatnenie marketingu v kultúre. Medzinárodné organizácie a časopisy venujúce sa problematike marketingu kultúry a umenia. Ekonomika a manažment kultúry v transformujúcich sa krajinách. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00134-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1