Number of the records: 1
Otestujte si svoju reklamu
Title Otestujte si svoju reklamu Author info Nataša Navrátilová Author Navrátilová Nataša Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 12 (december 2006), s. 58-59. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords kampane reklamné * testy * efektívnosť Annotation Na slovenskom trhu je nový nástroj Ad*Track/Outdoor Effect, určený na testovanie efektivity outdoorových i všeobecne nadlinkových kampaní. Rozhodujúcimi kritériami na zisťovanie efektivity kampane sú v ňom okrem základných ukazovateľov ako reach, efektívny reach a branding, aj pochopenie posolstva kampane spotrebiteľom, vplyv komunikácie na vzťah spotrebiteľa k značke v dlhodobejšej perspektíve, miera nákupnej motivácie k vyskúšaniu a samozrejme aj hodnotenie samotnej reklamnej exekúcie. Nástroj dokáže identifikovať aj chyby pri vedení kampane a dôvody neúspechu kampane. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 7-12 + 11 príl.
article
Number of the records: 1