Number of the records: 1  

Otestujte si svoju reklamu

  1. Title Otestujte si svoju reklamu
    Author infoNataša Navrátilová
    Author Navrátilová Nataša
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 12 (december 2006), s. 58-59. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords kampane reklamné * testy * efektívnosť
    AnnotationNa slovenskom trhu je nový nástroj Ad*Track/Outdoor Effect, určený na testovanie efektivity outdoorových i všeobecne nadlinkových kampaní. Rozhodujúcimi kritériami na zisťovanie efektivity kampane sú v ňom okrem základných ukazovateľov ako reach, efektívny reach a branding, aj pochopenie posolstva kampane spotrebiteľom, vplyv komunikácie na vzťah spotrebiteľa k značke v dlhodobejšej perspektíve, miera nákupnej motivácie k vyskúšaniu a samozrejme aj hodnotenie samotnej reklamnej exekúcie. Nástroj dokáže identifikovať aj chyby pri vedení kampane a dôvody neúspechu kampane.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 7-12 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.