Number of the records: 1
Simulační modely pro testování strategií marketingové komunikace
Title Simulační modely pro testování strategií marketingové komunikace Author info Viktor Vojtko, Stanislava Mildeová Author Vojtko Viktor Co-authors Mildeová Stanislava Source document Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 1 (2007), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * modely simulačné * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * nákup Annotation Objasnenie niektorých aspektov, ktoré sú podľa skúseností z výskumu v oblasti simulácie procesov nákupného chovania zaujímavé a prakticky použiteľné v súvislosti s marketingovou komunikáciou. Integrovaná marketingová komunikácia. Vhodná stratégia marketingovej komunikácie by mala odpovedať na otázky - prečo komunikovať, čo komunikovať, ako komunikovať a ku komu komunikovať. Simulačné modely pre testovanie stratégií marketingovej komunikácie. Navrhnuté modely je možné rozšíriť o problematiku segmentácie trhu a zapojenie dynamiky rastu očakávania u zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1